Cases

Digitale aanvraagprocedure voor levensverzekeringen met een vrouwelijk tintje

E-commerce

Hoe kunnen we een digitaal aanvraagproces voor levensverzekeringen opbouwen? Hoe kunnen we het makkelijk maken, gericht op de vrouw en de bezoeker vertrouwen geven in de website? Met deze vragen in gedachten ontwierpen en ontwikkelden we dit aanvraagproces voor het Mo-lotta platform. Dit gaf het moederbedrijf Dazure de mogelijkheid om haar producten via het Mo-Lotta platform beschikbaar te stellen aan de consument. De tool vraagt de verzekeringsgegevens op om de beste producten en prijzen te tonen. Deze berekening vindt plaats via een API met een externe premieberekeningstool. De klant kan vervolgens eenvoudig zelf een verzekeringscontract afsluiten via de website van Mo-Lotta. Daarnaast wordt de website gebruikt als inspiratieplatform door het delen van ervaringen en verhalen.

mo

Mo-Lotta had een website nodig om gebruiksvriendelijke online offertes aan te bieden, een online aanvraagprocedure te doorlopen en de klant te informeren over de verzekeringen. Allemaal om zich financieel veilig te voelen. Centraal stond de ontwikkeling van het digitale aanvraagproces met behulp van Drupal-formulieren en een koppeling met een externe premieberekeningstool. Gebruiksgemak stond voorop, daarom hebben we zowel front-end validaties als een validatie per stap toegevoegd en de formulieren zo clean mogelijk gehouden. De ingevoerde gegevens worden ook opgeslagen in de cookies, zodat de bezoeker op elk moment verder kan gaan met zijn aanvraag.

Digitale aanvraagprocedure voor levensverzekeringen met een vrouwelijk tintje

Bekijk website
Splash Runner up
  • Mo-Lotta1
  • Mo-Lotta2
  • Mo-Lotta3
  • Mo-Lotta4

Digitale aanvraagprocedure voor levensverzekeringen met een vrouwelijk tintje

Bekijk website