JB Inflatables wil snel de wereldwijde nummer één worden op het gebied van opblaasbare objecten zoals springkussens, hindernisbanen en promotiemateriaal. Om dat te bereiken wil het bedrijf zijn klanten een naadloze online ervaring bieden. Om dat doel te bereiken had niet alleen de website, maar ook de merkidentiteit van JB een transformatie nodig.
De klanten van JB Inflatables vormden het uitgangspunt voor een strategische positionering. Er zijn drie duidelijke doelgroepen. Tot de belangrijkste klanten behoren verhuurbedrijven, die op hun beurt omzet genereren met de opblaasbare attracties. JB Inflatables ontwerpt en produceert ook promotiemateriaal voor grote bedrijven, van vrolijke sky dancers tot op maat gemaakte opblaasbare podia voor festivals. De derde doelgroep bestaat uit klanten die complete opblaasbare speelparadijzen ontwikkelen.
Het nieuwe merk JB en de website moeten aantrekken, overtuigen en inspireren. Daarvoor is een high-end online showroom een must. Een plek waar je op een leuke en makkelijke manier producten kunt kopen. Maar ook een plek die ondernemers inspireert en adviseert, zodat ze zelf omzet kunnen genereren met de producten van JB.