Cases

Mijnwebwinkel

E-commerce

Mijnwebwinkel (MyOnlineStore) is het populairste online winkelplatform van Nederland. Met een sterk concurrerende markt waarin het merk opereert, is het een uitdaging om zich te onderscheiden van de concurrentie. Mijnwebwinkel streeft naar financiële groei en daarom was het tijd voor een nieuwe en gedurfde merkstrategie. Daarnaast werd - samen met Flink - een fris en aansprekend platform gecreëerd. Een platform dat avontuur uitstraalt en enthousiasmeert om je eigen webwinkel te beginnen of je online business te laten groeien.

MWB

Mijnwebwinkel helpt ondernemers hun weg te vinden in een wild e-commerce landschap vol keuzes. Met een sterke groeiambitie koos Mijnwebwinkel voor een nieuwe bedrijfsstrategie. De richting van het merk werd drastisch veranderd door te kiezen voor een specifieker doelpubliek: jonge en gedurfde ondernemers. Flink stapte aan boord tijdens de rebranding om na te denken over de optimale online aanwezigheid van Mijnwebwinkel. We creëerden een customer journey voor zowel potentiële als bestaande klanten, bepaalden de websitestructuur, en onderzochten de verdere invulling van de verschillende onderdelen van de website. Dit vormde een solide basis voor het ontwerp van de website die op z'n kop werd gezet. Het resultaat: een verleidelijk platform voor ambitieuze ondernemers die next level willen gaan met hun online winkel.

Mijnwebwinkel

Bekijk website
Splash Runner up
  • MWW1
  • MWW2
  • MWW3
  • MWW4
  • Mijnwebwinkel 5

Mijnwebwinkel

Bekijk website