Nextview ondersteunt bedrijven in Europa met digitale transformatie vanuit haar sterke thuisbasis in Nederland en Duitsland. De ambitie van Nextview maakt een grote sprong voorwaarts. “We willen de toonaangevende Salesforce-expert in Europa worden, gericht op design thinking en klantervaring.”
De realisatie van het nieuwe merkverhaal en de visuele identiteit werd geleid door het Maastrichtse creatieve bureau Viastory. Door samen te werken met Betawerk werden hun digitale expertise en ontwikkelingscapaciteit aan het project toegevoegd.
Samen bouwden we een dynamische nieuwe website die sterk geworteld is in de gedegen marktcommunicatiestrategie van Nextview. Met gebruiksvriendelijke maar uiterst flexibele redactionele opties om inhoud snel precies in stijl te lanceren, met boeiende interactieve functies en veel mogelijkheden om de op maat gemaakte illustraties te benadrukken.
Het belangrijkste doel van deze case was om een spannende nieuwe website te bouwen waarmee Nextview zijn drie hoofddoelen kan bereiken: naamsbekendheid creëren, waardevolle leads genereren en getalenteerde collega's aantrekken.
Merkbekendheid creëren: de website is een ondubbelzinnige weergave van het nieuwe merk van Nextview met een injectie van kwaliteit die de lat hoger legt in communicatiekracht, zowel binnen als buiten het bedrijf. In overeenstemming met het motto van Nextview "The how is wow", begreep iedereen in het team duidelijk hoe belangrijk het was om een visueel opwindend platform met een eigen identiteit te creëren.
Genereren van waardevolle leads: de nieuwe website wekt het vertrouwen dat Nextview een expert is in veel industrieën en dat hun unieke ontwerpgestuurde aanpak leidt tot succesvolle digitale transformatie, betere prestaties en positieve groei. Door een schone benadering van industrieën, oplossingen en benadering te introduceren, kunnen bezoekers het volledige scala aan activiteiten van Nextview gemakkelijker dan ooit tevoren ontdekken.
Talentvolle collega's aantrekken: de nieuwe website toont potentiële collega's de mogelijkheden van een unieke manier van werken en daagt hen uit om het groei-avontuur aan te gaan. De website heeft een speciale 'Carrière'-sectie gericht op werken bij Nextview, een lijst van vacatures en een inspirerende social-achtige feed met positieve impactverhalen en energieke teamleden.
Case Video: