Cases

Ontwikkeling van een mondiale kennisbasis voor arbitrage

Non-profit

De International Council for Commercial Arbitration (ICCA) benaderde WeAreBrain voor een volledige herziening van hun website die meer dan 12 jaar geleden was gemaakt. Naast een frisse nieuwe look, moesten we een website maken die dezelfde flexibiliteit had als de oude, en ervoor zorgen dat alle gegevens en de meer dan 1000 actieve leden naadloos werden gemigreerd naar de nieuwe site. Daarnaast wilde ICCA een nieuw platform voor Young ICCA.

icca

Het ontwikkelingsteam van WeAreBrain ontwierp en ontwikkelde honderden nieuwe paginasjablonen met behulp van een modulaire aanpak om de redacteuren flexibiliteit te bieden en tegelijkertijd consistentie te waarborgen. Het team faciliteerde ook de automatisering van het contentmigratieproces voor de gestructureerde content die door de technologie kon worden gemigreerd. Deze bestond uit 500 PDF-documenten, 1000+ actieve leden en 450 nieuwsberichten.

Nadat het automatische migratieproces was voltooid, richtte het team zijn aandacht op het volledig automatiseren van de aanmeldingsprocedure voor ICCA-leden. Voorheen vulden gebruikers het registratieformulier in dat het ICCA-team vervolgens moest verifiëren voordat het een factuur terugstuurde. Zodra de betaling was gedaan, moest de goedkeurder de betalingsgegevens handmatig in zijn systeem invoeren. Aangezien het abonnement niet automatisch wordt verlengd, moest het ICCA-team dit proces jaarlijks voor elke gebruiker herhalen.

Het lidmaatschapsproces is nu volledig geautomatiseerd. Leden kunnen hun eigen account aanmaken, een link naar de betalingspagina in hun profiel volgen, hun lidmaatschapsgeld betalen en in realtime geactiveerd worden. Leden krijgen nu meerdere keren bericht voordat hun lidmaatschapsabonnement afloopt, zodat ze voldoende tijd hebben om het te verlengen. Zodra hun nieuwe abonnementsbetaling is verwerkt, worden hun gegevens automatisch toegevoegd aan de ICCA-database. 

De ICCA en Young ICCA hebben een vernieuwde, moderne en responsieve website op elk apparaat. Bovendien heeft de automatisering die WeAreBrain heeft geïnstalleerd voor alle lidmaatschapsfuncties niet alleen de ICCA enorm veel tijd bespaard, maar ook het hele proces gestroomlijnd voor de leden zelf, wat voor een veel betere gebruikerservaring zorgt.

Aangezien ICCA een kennissysteem is, is het nieuwe platform zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt. Gebruikers over de hele wereld hebben nu op elk apparaat en op elk moment toegang tot de inhoud van ICCA.

Ontwikkeling van een mondiale kennisbasis voor arbitrage

Bekijk website
  • ICCA1
  • ICCA2
  • ICCA3

Ontwikkeling van een mondiale kennisbasis voor arbitrage

Bekijk website